Projektowanie stron WWW

Popularne posty

środa, 13 lutego 2013

Menu w kształcie kuli - imagesphere.

Programowanie flash daje ogromne możliwości. Być może komuś się to wydaje skomplikowane jednak przy odrobinie dobrych chęci, wytrwałości i własnej pomysłowości można uzyskać ciekawe rezultaty. Ja używam SWiSH Max i jestem zachwycony jego możliwościami. W krótkim filmiku prezentuję możliwości nietypowego menu graficznego - menu imagesphere. Mnie się bardzo podoba, ale to ocena subiektywna. Ciekaw jestem zdania innych osób na ten temat.


Działające menu jest dostępne na stronie mojego sklepu www.zokana.pl. Wirująca kula porusza się w kierunku wskaźnika myszki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

A tak wygląda 'żywe' interaktywne menu imagesphere

<br />
Ta wersja nie posiada aktywnych linków. W zasadzie nie wiem dla czego one nie działają. Być może jest to spowodowane niekompatybilnością skryptu z szablonem.